Thursday, July 23, 2009

tazkirah dr arzami...

khamis clas en ariff memg kene bg tazkirah cm aku ari tu..

topic zami ialah bohong..."siakap senohong gelama ikan duri, bercakap bohong lama2 mencuri"

tu lah mukaddimah zami pg tu..

jarang org perkata kan tntg bohong..

skrg memg ramai sgt org berbohong cuma antara sedar and tak sedar jer..

bila zami bercakap tntg tu aku mula terasa marah n geram dgn sum1 yg telah bohong pd aku..

sorg lelaki yg aku dah kenal dr tahun lepas..dah jumpa 3 kali..dah spent time 2gether..tgk wayang..jln2..mkn2..

at last,kantoi yg rupanya dia dah berkawin n dh ada anak 2 org pun...

tak perlu citer camaner leh kantoi..tp aku rasa memg dh ditakdirkan pertemuan terakhir dgn dia b4 dia fly ke 'uk' di akhiri begitu cara..

n 1 more thing dia tak fly g uk pun..tp wat master kat ukm jer!!!!!!!what the hell lah punya jantan..

kenape perlu bohong????!!!!

bukan nya aku tak pernah tnya status dia pun...bnyak kali aku tnya..

tp mulut dia memg sgt manis...

ada baik nya kalau dia bgtau status dia dr dulu n aku hnya anggap dia sbg sorg abg jer..

not more than that!!

n aku tak nak menjadi org kedua kerana aku mengerti perasaan dan terseksanya menjadi org pertama...

aku redha apa yg telah tertulis ntuk aku..

No comments:

Post a Comment