Thursday, July 23, 2009

al kisah 23 july

pg td aku ada presentation...

haha..memg mcm hampeh..sabar je lah..

agak stress jugak..

effect nya smpai tak de mud lah nak study n g class..

ptg nya lak tetiba dpt sms dr no yg tak dikenali..

"akum miera.ley sy tau pe hub awk dgn ..."

"wasalam.ley sy tau sape ni?"

"x perlu kot..sy juz kwn die, awk awek die ek?"

"jd,xperlu kot nak tau hub sy dgn dia."

"sy spupu die..puas hti?so, pe hub awk ngn die?da pape ke antra korg?"

"nada! n idont think i owe u an explanation"

n bla bla bla bla bla bla......

agak sengit jugah lah ayat2 masing2..

aku benci tetibe kene serang mcm ni..

aku bukan nak dia pun..

n perang sms terhenti bila aku text ke unknown number tu cm ni

"ko ibarat masuk umah org yg tak kenal dgn tibe2. n tnya pd ... tak nak ke aku pulangkan cincin yg dia bg kat aku tu!!!???"

jgn kerana sebentuk cincin yg tak tau bape karat nya tu sbg 1 tnda kesetiaan sdgkan kat blkang aku, dia berpoya2 dgn pmpuan lain tp tak penah ngaku tu awek dia until kejadian td..

whatever it is...aku benci n benci.

4 comments:

  1. thanks kerana turut membenci!!huwaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. hahahaha..
    kau ape citer beb..?
    duduk mane sekarang..?

    ReplyDelete
  3. aku duk malaka...tp study lg kat segamat,johor..ko pe citer beb?

    ReplyDelete