Sunday, May 24, 2009

kejutan+haru+penat=happy

23 may: 9 a.m,1 new message received.
"ktrg kt kl ni...nak dtg melaka..dgn my fren"

kebetulan ayah dh beli mcm2 nak masak...konon nak g picnic..kehkehkeh..tak de maknanya.... hmmm memg rezeki terpijak lah bak kata org putih...toink.toink.

ok lah,kl ke melaka bajet le 2 jam kan..
hak elah hai..aleh2 1 jam lebih dh cl bgtau dh smpai kat petronas..seperti yg di jnj kn lah...

terkejut lg...dh lah lum mndi..huhu..tgah masak memasak..baju tak iron lg..hohoho..
dgn ati yg tak kene ni tnya lah..upanya salah pet..hehe...ati nak gelak sakan...kihkihkih...ada masa lg leh siap...

adik ku pun di arahkan ntuk bertindak sbg penunjuk jln...heeee...

smpai umah kene lah mkn...


then dgn rasa hormat nye dia..hehehe...tau takut...bwk lah aku kuar g jln2...

pe lg...aku dgn yakin bwk lah g bndar hilir wpun jln nk g sana agak2 je..kehkehkeh...

peh tu dorg nak masuk mahkota parade...

ha...jeng3...dia belikan aku 1
teddy bear yg beso n lembut gtu...huhu...
algkah tersenyum nyer aku..malu pun ada sb tua2 dpt teddy lg..heeee...


time kacih yer encik ......... heeeee

katanya tu hadiah bday in advance..kehkehkeh...
selama 4 thun lebih ktrg kenal n ni lah 1st time berjumpa...


b4 blik aku bwk lah g pantai puteri...kiter minum dulu...hehe...sambil tgk keindahan pantai...

smpai umah,dorg solat siap2 n jamu perut dorg lg...hehe...baru leh balik kl...


gtulah story kekelamkabutan seharian...



hehe..ni lah shabby..nama yg aku bg pd teddy bear ni...tomey kan!!!

3 comments:

  1. oo...
    best la dapt teddy bear..
    momon asik dpt beruang gatai je.. :D

    ReplyDelete
  2. ada lah insan yg bg...s bukan nama sebenar..hahahaha...bear sume la ni gatai ja...kihkihkih...

    ReplyDelete