Saturday, May 30, 2009

at last....

at last...aku jumpa jugak dia...sb bg aku...we need to talk...

jika dulu aku kenal dia dgn cara baik since 16 years ago...nape perlu putus mcm tu je..tragedi on 8 february 09...

kalau betul ntuk pisah...biar dgn cara baik...bukan paksaan..

28 may...few days ago...aku met him...
aku bawak dia ke putrajaya...1 tmpat yg indah...tenang...dataran putrajaya...

"ingat tak masa kite kapel..kite pnah ada impian nak beli umah n duk kat pjaya...ingat lg tak?"
"ye mira...ingat lg...(di balas dgn senyuman)"
"mana pergi impian kite ek?"
"ntah..."

perbincangan diteruskan...

"cuma 1 mira mintak...tlg jgn paksa mira melupakan __...tlg jgn suruh mira bencikan __"
"ok...tak paksa..but u should do it"
"why???"
"nothing"
"whatever..suka ati mira nak wat ke tak..but please dont force me.."
"ok fine.."
"ada jodoh tak kemana"

at last...ni lah decision yg kami buat..but i dont know either this is the ending or the beginning for new story...

bertemu dgn cara baik..berpisah dgn cara baik..
tak nak ada marah atau benci...

perhubungan yg lama..as a fren bertahun lamanya...tak mudah ntuk melupakan mcm tu je...
segalanya hanya Tuhan saje yg tahu..

Ya Allah..temukan lah __dgn pasangan yg lebih baik dan sempurna dr ku ini...tentukan segala yg terbaik ntuk dirinya..hanya doa ini yg mampu ku beri selain hati dan syg ku...

mencintai seseorang tak bermaksud akan bersama...dgn ini aku redha dgn takdir yg sudah tertulis atas namaku...

aku redha...
ya Allah tuhan yang maha pengasih lagi maha penyayang kepada hamba2 nya...

2 comments: