Saturday, February 27, 2010

so hot..

hye..khamis lepas aku g segamat..cuaca panas sgt..dh lah nak g segamat naik tren..air cond kuat..kuar plak panas..aku dh lah tak cukup tido...pening lak kepala..mkn nasi pun 2 sudu je..mkn active fast terus tidoq..

bngun je siap2 g jumpa lecturer,tp tak de so aku tinggal kan je kat bilik dia...ktrg pun bergerak lah balik ke stesen bus..ayu naik tren ke kajang...aku dan ika lak ke melaka..

dlm bus aku dh mula rasa lain mcm...sah ni mcm nak demam..smpai je umah aku mandi sb panas sgt...mlm tu jugak bdn aku panas..aku mkn ubat lg...bila tido mlm aku gelisah...sb kepala panas berat je..

bngun pg sok nye aku ckp kat mak,tak tahan ni...panas sgt...mintak anta g clinik..mak aku pun mintak tlg angah anta..smpai kat clinik doc plak tak de..kene tggu lg stgah jam..tak pe aku sanggup tggu...aku pun baring lah kat sofa clinik tu..dah tak hirau dh sume org..

sedar tak sedar nama aku pun di panggil...bila masuk bilik doc...dia cek suhu aku..38.5..so hot..katanya...dia cek tgn aku kot ada pape..cek tekak aku...merah...ada kuman..doc kata aku kene turunkan panas bdn aku ni...takut nt klu panas sgt leh effect otak...

seharian aku tak lalu mkn...tekak ni payau giler...pg ni aku nk mandi,tgk ada bintik2 kat badan...mak kata ni kene campak keladi...panas sgt dia kuar lah tu...hmmm aku kene minum air kelapa...

harap2 aku cepat sembuh...nak sihat semula...

^_^

1 comment: