Sunday, January 31, 2010

santubong or not?

hye...last week aku sekali lg join geng2 hiking g broga..memg best dan cantik...tak sesusah ledang or tahan...tracking nye pun ok..

again dorg offer g santubong,sarawak this april...APRIL!!??? bila tu?? (fikiran terus pk VIVA)

g 8-12 april...mula2 g perkampungan kaum sana yg dahulu nya amalkan penggal kepala org...untuk apa aku tak sure...then g naik santubong..journey nya mcm ledang jugak,1 hari je...klu ledang about 11 gours,tp santubong about 8 hours...ketinggian nya pun tak lah sangat...then ktrg akan ke kunching berjalan2 n shopping b4 fly ke semenanjung...

TAPI...12hb tu aku kene anta synopsis kepada lecturer...how??

then in between 13 and 19 (is my VIVA day)...sempurnakah aku ntuk ke VIVA? mean tak de kecederaan ke pd aku?ye lah...aku perlukan masa,preparation for my big day which is my VIVA...hmmmmmmm this make me to think wisely before take any action and decision...

peluang atau masa depan?

peluang yg aku tak pinta tapi itu adalah kemahuan ku dan minatku...

masa depan yg aku memg pinta,di situlah kemahuan ku...di situlah penentu hala tuju ku...hari yg di tunggu oleh semua kwn2 seperjuangan ku sekian lama...

jika aku berusaha ntuk siapkan my thesis lebih awal n submit synopsis before aku g santubong,camane??

is it okay???!!!

help me to think....

^_^

2 comments:

  1. viva skali je kn dan mst nk wat yg terbaik..utk dptkn yg terbaik mst nk kene prepare mcm2..mental ngn fizikal mst cukup..to me better fokus pd viva dulu..mmg bole wat awal..tp mst rushing kn nnt...sbb pkir psl viva dn hiking..so rase2 boleh x dptkn yg terbaik pd viva nnt kalau dua2 tu nk dptkn..kdg2 kite terpakse korbankn sesuatu..tp plihlah antara 1 tu...smua tu terletak di tgn syg sndiri..abg hanya boleh bg advice je...abg nk syg berjaya dn xnk tgk syg kecewa..

    ReplyDelete