Saturday, December 26, 2009

^_^

minggu terakhir dgn si dia...dia bawak aku g mkn..katanya nt bila dia dh balik kolej...dia tau aku tak kan mkn mlm...jd after aku balik keje dia amek aku n dia suruh aku mkn...thanks..

dia bg aku red rose...sgt teruja aku mendapatnya...cantik n i like..thanks again...



the next day,dpt lg...sejambak orkid putih...katanya purple tak de..its okay,ni pun dh kira bagu...sungguh terharu aku memegang bunga tu...dia tau aku suka orkid..kekasih mana yg tak tahu kan..thanks once again n again..



aku tak tahu nak bg pe kat dia..katanya..bg dia kasih syg dan teruskan berdoa ntuk hubungan kami...

:-)insyallah... ^_^ ~~~~

2 comments:

  1. sunnguh teruja melihat kamu bahagia..akk doakan mira bahagia...;))

    ReplyDelete
  2. akak tolong lah doakan pengakhiran hubungan kami dgn kebahagiaan...kami skrg hanya berselindung di sebalik tirai kebahagiaan...

    ReplyDelete