Monday, September 28, 2009

kenapa dan mengapa????

sering kali aku tertanya...kenapa hidup ku begini...pada mereka yg tak mengerti dan tak berhadapan dgn hal mcm ni mungkin mereka akan berkata:"segala nya dah tertulis,sabar...redha je lah..." tp mcmane klu mereka2 ini berada di tempat aku...mungkin soalan ni jugak yg akan keluar dan sering bermain dlm pikiran dia..."kenapa dan mengapa?"

aku sorg perempuan yg lemah..naluri aku terasa ntuk di temani dan di belai oleh seseorang..aku ingin di jaga oleh seseorang...dgn kata lain aku ingin bercinta...
walaupun hati ni dh bnyak kali di kecewakan..tp aku tak serik...

tapi...tak semudah yg di sangka..hanya kerana sesuatu...aku kene lawan sume ni..aku kene hapuskan perasaan syg dan cinta pd seseorang...kenapa sume ni terjadi?

aku dilema antara kedua ibu bapa aku ataupun hati aku sendiri...

bg aku,bila aku dah bercinta dgn seseorang,dah tentu aku dan dia akan ada impian masing2 dan bersama...dan bila aku terpaksa berkorban ntuk family aku..aku dah menghancurkan impian si dia sekali gus impian aku jugak...

jd lebih baik aku buang jauh2 perasaan cinta aku ni..aku takut nak bercinta...aku fobia...

tp perlu ke aku berkorban dan menghancurkan harapan,hati dan impian aku...

sekarang aku down,lost,depress and stress....

arrrrgggghhhhhhhhhhhhhhhh..............

No comments:

Post a Comment