Monday, August 10, 2009

Hari Di kenakan Sedunia

ptg td pas habis clas risk management..berjalan lah ktrg g ke kete..

tetibe mouna panggil..katanya ada lecturer nak cakap..dlam otak aku ni pk dan pelik pe hal lak nk cakap dgn aku..nak kata aku ni class rep..tidak sama sekali..

dgn ragu2, aku amek jugak hp kwn aku tu dan jwb..hello3..tak de...tipu upanya!!!!!

malu nak gile n gelak cam nak mampus je..geram,geram,geram kat mouna!!!!!!!

pas tu nak masuk kete ain pulak (sb tumpang dia td kan)...kunci..ketuk2 tak nak bukak..kak hajar,bee,ain dgn mimi melekek2 dlm kete..dgn tnpa rasa bersalah ain trus gerak kete dia..nak tinggal kan aku la tu..

hahahah...dgn pantas sb dah mcm2 aksi aku wat kat situ..aku terus masuk kete mouna sb tak de kete sape yg aku ley tumpang...

pastu g pulak mkn kat lubuk batu..sb aku kacau kak hajar,hampir2 nak kene 'rape' dgn akak..oh tidak..tak pasal2 aku dah menjahanamkan botol air ain...(sory ek ain)..hehe^_^

ni aku perkenalkan org2 yg kene kan aku..









and ni tudung corak2 tu si ain n mimi...

ish..ish..ish...^_^

2 comments:

  1. ini semua crew2 yg bertanggungjawab dlm pembikinan episod "wakenabeb miera"

    leads by momon n k.hajar ",

    hehehe.. cian miera.. sorry banget..!!!

    p/s : ptg smlm miera wat aksi2 yg x dpt dilupakan... rugi2 x tgk..

    ReplyDelete
  2. hey...manje...bak kata kak hajar...siap lah ain...malu3..

    ReplyDelete